TALKS BLONDIE GIRL PRODUCTIONS AND BEING WOMEN IN HOLLYWOOD

27. května 2018 v 20:53 | Miška |  Magazines

Nespouštějte Ashley Tisdale. To je něco, co se průmysl v posledních několika letech stále více učí.

Jistě, možná ji znáte jako Sharpay z filmů High School Musical, ale v desetiletí od třetího a posledního filmu, který získal 252,91 milionů dolarů na celém světovém boxu, se stala silou, s níž je třeba počítat.

Blondie Girl Productions, produkční společnost založená v Los Angeles, které provozuje se svou sestrou Jennifer, vyvíjí a produkuje televizní a digitální programy, které se zaměřují na vyprávění příběhů o tisíciletých ženách a tisíciletých ženách, včetně uznávané Freeform Breakout komedie Young and Hungry .

Zachytila ​​jsem Ashley a Jennifer, abych promluvila o jejich nejnovějším projektu Daphne a Velmě ao tom, jak dostala Hollywood, aby ji a její společnost vážně přijali jako jeden z klíčových hráčů obsahu na tisíciletí.

Simon Thompson: Začali jste s Blondie Girl Productions před téměř deseti lety. Jaká cesta byla tak daleko?

Ashley Tisdale: Založil jsem firmu zhruba před osmi lety a začali jsme produkovat televizní seriál. Měl jsem v té době produkujícího partnera, protože jsem věděl, že chci produkovat televizi, ale stále jsem se učil a já jsem našel svůj hlas. Za ta léta, to, co se nejvíce změnilo, je, že se má sestra ke mně připojuje. Jennifer začala pracovat ve firmě asi pět nebo šest let. Vždy je skvělé pracovat s rodinou, ale je také opravdu hezké mít někoho, komu věřím, kdo zná náš hlas a to, co firma zastupuje. Když jsem založil firmu, bylo to opravdu těžké, aby mě lidé brali vážně. Když jsem hrála do sítí, protože mě zjevně znali jako herce a byli jsme producentkou, bylo to zpočátku trochu obtížné. Věděla jsem, že jsem se opravdu chtěla fyzicky dostat do místnosti a dát ženám hlasy v centru pozornosti.

ST: Má to snadnější?



AT: V průběhu let se to změnilo, ale jen proto, že jsme se dokázali. Měli jsme Young a Hungry, které šlo o pět sezón na Freeform; jsme vytvořili hodně obsahu pro E! a MTV a nyní vyvíjíme spoustu nových projektů. Bylo to opravdu úžasné a mám pocit, že společnost určitě rozkvetla. Cítím se tak hrdý na společnost a jsem tak pyšný, že jsme přišli tak daleko. Ukázali jsme lidem, že víme, co funguje, a že víme, o čem mluvíme.

ST: Ashley, zmínil jste se, že když jste založili společnost, že vás lidé viděli jako herečku. Teď vaše práce hovoří sama za sebe, ale jak jste to v té době překonali?

AT: Myslím, že pro mě konkrétně lidé měli myšlenku, nebo předpokládali, že společnost má jen má jméno připojené k němu a já měl někdo jiný běží to. Ve skutečnosti, od počátku, to nikdy nebylo a já jsem vždycky byl někdo, kdo je 100% zapojen. Slyšel jsem každou plochu, než ji někam odneseme. Myslím, že jsem to musel časem dokázat. Myslím, že lidé neočekávali, že budu sedět v místnosti se síťovými výkřiky, že by to byl jen producentský partner, který tam seděl a představoval show. Pocházím z dlouhé řady rodinných příslušníků, které byly v Hollywoodu džbány, včetně mého dědečka, takže si myslím, že jsem se naučil, jak mám dělat své projekty. Když budu v síti, přesvědčím tuto síť, aby ji koupila. Myslím, že vždy očekávali, že budu trochu klidní a že nechám ostatní lidi mluvit za mnou.

ST: Existují chvíle, kdy se to stalo, že se skutečně drží ve vaší mysli?

AT: Jeden z největších momentů pro mě seděl na MTV. Bylo to před lety. Všichni velcí manažeři byli tam a my jsme se rozjížděli před téměř celou firmu. Nevěděla jsem, s kým jsem mluvil, ale natáčeli jsme realitní show, která byla převážně na sociálních médiích a bylo to jako: "Wow! Nevím, jak to bude fungovat. "Byl jsem ohromen a řekl jim, že sociální média budou budoucností, ale neměli ani tušení. Takže jsem stál na svém místě a začal jsem se držet pro sebe i pro projekt. Po setkání se všichni obrátili ke mně a bylo to jako: "Víte, že mluvíme?" V tu chvíli jsem netušila, ale to byla hlava MTV. Vždycky jsem byl tak jistý, ale musel jsem se naučit, víte, kde je můj hlas. Myslím si, že za ta léta, když lidé vidí, jak jsem na mně věnoval věci, v nichž věřím, začali si uvědomovat, že to není marnivá společnost, je to něco, co je mojí vášní a já vím, co dělám.

ST: Jak najít rovnováhu mezi vytvářením kvalitního obsahu, který se lidé chtějí dívat, a to je finančně životaschopné? Ne vždy jde ruku v ruce, ne?

JT: Když se podíváme na vývoj jakéhokoli obsahu, naším hlavním úkolem je, že chceme plně vyvinuté postavy. Když se podíváte na obsah, který funguje, ať už jde o televizi nebo film nebo digitální, základem všech skvělých příběhů jsou postavy, které jsou řádně vylepšeny a které chcete sledovat. Pro nás jako společnost, to je všechno, co začíná. Také jsme skutečně dal

Source: Forbes
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama