INFLUENCE PEDDLER: ASHLEY TISDALE ON HER FIRST ACQUISITION AND CRUELTY-FREE MAKEUP

27. května 2018 v 20:57 | Miška |  Magazines

ACTRESS A INFLUENCER BYL BYL ASHLEY TISDALE Z BH KOSMETICKÉHO OSVĚTLENÍ A JE PLÁNOVÁNÍ REBRANDU.
Ashley Tisdale začíná pracovat.

Herečka a vlivná osoba získala řadu make-up od firmy BH Cosmetics. Linka, nazvaná Illuminate by Ashley Tisdale, bude fungovat jako samostatný životní styl, která bude probíhat vpřed, a chystá se projít značkou, uvedla Tisdale. Smluvní podmínky nebyly zveřejněny, ale Tisdale uvedla, že koupila linku těsně předtím, než BH Cosmetics získala investici od MidOcean Partners.

"Důvodem, proč je lepší, abychom se oddělili, je, že když jsem se díval přes své zákazníky a mám opravdu individuální vztah s mým zákazníkem Illuminate, začal jsem si uvědomovat, že můj zákazník je velmi odlišný od zákazníka BH , "Řekl Tisdale. Zákazníci společnosti BH mají tendenci být více do těžkého makeupu oblíbeného komunitou YouTube, zatímco Tisdale říká, že její nakupující jsou více "každodenní dívky".

"Je to jako když nosím svůj make-up," řekla Tisdale. "Ráda nosím make-up, ale na mou kůži nemám vrstvu make-upu."

Tisdale vede poplatek za společnost Illuminate, s Carrie Barberovou (která pracovala pro společnost Sephora a Glossier) jako kreativní ředitelka. Zpočátku společnost Illuminate bude podle Tisdaleho fungovat jako přímý spotřebitel, ale nakonec se může rozdělit do pop-up obchodů a maloobchodních prodejen. Plán je spouštět tři produkty každé tři měsíce, řekla.

"Když jsem se začal zabývat trhem make-upu a kdo opravuje značky, připadalo mi to, že neexistuje opravdová společnost pro každodenní dívku," řekla Tisdale. "Myslím si, že make-up má osvětlit vaše přirozené rysy, takže jsem je opravdu chtěl vrátit zpět, ale také jsem měl myšlenku, aby moje společnost byla více životní styl, takže je spousta více než jen make-up, "to bude dělat."


Právě teď tým pracuje na vývoji estetické značky Illuminate, re-značení a vývoji produktů, které se očekávají v listopadu. Zeptala se, kde se značka může stát za makeupem, Tisdale prohlásila, že rozvíjí "vše, co můj divák ví a chce od mě - tak péče o pleť je velká a také péče o vlasy."

Re-značka ještě není dokončena, ale jednoduchost bude jádrem, říká Tisdale. "Jako člověk, který si koupí make-up, je tam tolik značkových make-upů, které vás překvapí tolika různými barvami," řekl Tisdale. "Právě jsem dostala obrysovou paletu a ani jsem nevěděla, že je to oboustranné ... Co se snažím udělat, je to jednodušší."

"Je to také krása pro zábavu," dodala Tisdale. "Jsme na tom místě, že ji brát vážně, protože to je umění - a to je tak pravda - ale zároveň je tu spousta dívek, které opravdu prostě milují zábavu s barvou a make-up a neberte si příliš vážně. "

Ceny zůstávají v "cenově dostupném" území, uvedla Tisdale. "Vysoce kvalitní, luxusní make-up, ale cenově dostupné - nesnažíme se to znovu objevit," poznamenala. Tisdale také doufá, že linka dosáhne demografické úrovně nad její základnou základnou. "Makeup byl prodáván pouze doslovně na mé tváři - všechny obrázky, které jsme udělali, jsou jen make-up na mně," řekla Tisdale. "Jedna z prvních věcí, kterou děláme, je fotografování všech různých tónů pokožky."


Tisdale plánuje, aby její zákazníci - noví a starší - byli součástí tvůrčího procesu.

"Když jsem poprvé vytvořil líniu make-upu, nemohla jsem o ní mluvit, protože jsem ji vyvíjel, protože to bylo překvapení," řekla Tisdale. "Chci, aby moji fanoušci byli součástí této cesty - chci, aby byli součástí tohoto přechodu."

Tisdale osobně provozuje účet Illuminate Cosmetics Instagram, který má 74 000 následovníků, stejně jako osobní účet, který má 9,6 milionu následovníků. Zde se věnuje sociálním médiím, životnímu stylu a zvykům v oblasti krásy.

WWD: Jaký je vztah mezi vaším osobním účtem Instagram a účtem Illuminate Instagram? Budete křížově propagovat osvětlení na vašem účtu?

Ashley Tisdale: Určitě jsem to v minulosti udělal. Protože jsme rebranding a také proto, že jsem čekal, že mám své fanoušky pověřit převzetím - jakmile vyjde, uvidíš mnohem víc na svém Instagramu. Pro mě je to jen nalezení rovnováhy. Myslím, že Jen Atkin dělá tak skvělou práci. Jsem herečka, producentka a mám svou make-upovou linii a chci být schopen předvést všechno, ale správně. Je to rovnováha a musím ji najít. Ale já jsem osoba, která vysílá na Illuminate ... kdyby jen lidé věděli, že jsem oba běhali.

WWD: Co s vámi sledují nejvíce?

A.T .: Je to hlavně to, co mám na sobě. Komentáře jsou jako: "Jaká jsou vaše sluneční brýle, jaký makeup máte na sobě?" Vždy se ptát na tyto otázky.

WWD: Spolupracujete se svými stoupenci?

A.T .: Určitě. Mám také aplikaci, Ashley Tisdale, kde mám přímý kontakt s fanoušky. Je to jedna věc, kterou můžu být na mé sociální média, jako je Twitter nebo Instagram, je to ohromující, kolik připomínek dostáváte a některé z nich jsou pozitivní a někteří z nich prostě nejsou fanoušci, takže jsem vytvořil aplikaci a byl jsem schopen mít moji superfani jsou součástí. Já s nimi spolupracuji mnohem víc.

WWD: Jaká je první sociální platforma, kterou kontrolujete ráno? Proč?

A.T .: Určitě Instagram. Jsem skutečně přitahován k krásným obrazům a příběhům Insta.

WWD: A co Twitter, Snapchat nebo Facebook - používáte je?

A.T .: Používám Twitter. Záleží na tom, jak se cítím. Byl jsem na Twitteru navždy. Miluju sdílení svých názorů a nápadů, ale někdy je to pro mě trošku nahlas, takže jsem se od něj odklonil. Podělím se o to, co sleduji, nebo řeknu: "hej, dejte mi vědět, co bych měl na Netflixu sledovat," ale tam se stává hlas hlasitější.

Zastavil jsem Snapchat. Nové rozložení se mi nelíbilo. Pokud se něco stane, půjdu tam a použiji filtr a dám to na příběhy Insta.

Můj Facebook, měl jsem osobní profil a samozřejmě můj veřejný profil. Zastavil jsem osobní, protože celá myšlenka za tím byla, že mohu sdílet věci s rodinou a přáteli, ale stále se dostávám do úniku, takže jsem byl jako: "Ach, to není nic dobrého." Tak jsem to přestala dělat a teď stačí mít můj veřejný profil. Mám rád Facebook, abych viděl, co se děje se zprávami a všechno.

WWD: Na společnosti Instagram jste spíše postavy nebo příběhy?

A.T .: Pokouším se posílat dvakrát denně, a pak jsem Insta-příběh hodně. No, snažím se hodně na Insta-story. Některé dny jsem zblázněná a pak je to jako příběh Insta.

WWD: Pro vás, kolik je příliš na sdílení na společenské úrovni?

A.T .: Rád se snažím udržovat věci tak soukromé, jak jen mohu. Jsou věci, které se mi chtějí podělit se svými fanoušky, ale vždycky vytvářím linii. Mám problémy v minulosti, kdy lidé byli blázniví fanoušci a ukázali se na mém domě několikrát. Ale předvedu svou rodinu, mou neteř a všechny ty věci. Moji psi, můj manžel.

WWD: Jaké jsou vaše oblíbené kosmetické výrobky právě teď?

A.T .: Vlastně používám Illuminate po celou dobu. Pokud se snažím udělat kouřové bronzové oko, použiji paletu Beach Goddess. Můj další go-to je kočičí oko, takže udělám matné víčko a černé kočkové oko. Jiné značky, které mám ráda, jsou Tarte, Nars - pro nadaci se snažím najít něco jiného. Našla jsem spoustu značkových make-upů, které nemám krutost a já jsem o tom dost. Takže budu procházet skříňkou make-upu, která se zbaví těch věcí, které nejsou bez krutosti. Existují i ​​další nadace, které mám rád - jako je přesýpací hodiny - mají opravdu dobrou hůl.

WWD: Zmínil jste se, že jste ve vlasech. Jaké vlasové výrobky se vám líbí?

A.T .: Jsem obrovský fanoušek hlubokých kondicionérů. Používám na vlasy spoustu tepla, takže když dostanu šanci na relaxaci a házet hluboké kondicionéry, obvykle jsem s ním touto postavil Goldwell Kerasilk. Je to opravdu, opravdu dobré. Pak používám i SexyHair Tri Wheat Leave-In Conditioner a pokud půjdu do posilovny nebo tak něco ... Sprašuju nějaký arganový olej nebo kokosový olej a nechám to posadit ve sklepě, takže je to také klimatizace . Kristin Ess také - používám spoustu věcí, šamponů a kondicionérů.

WWD: Používáte parfém?

A.T .: Ano. Chloé nosím, původní. Důvod, proč to tak moc miluji, je, že se na každé osobě cítit jinak. Nosil jsem ji sedm let.

WWD: Jak nakupujete?

A.T .: Mám rád oblečení. Moje nákupní zvyklosti nakupují online. Jsem obrovský fanoušek Shopbop a Fwrd od Elyse, Revolve, Zara - Jsem tak trochu přes palubu. Dostávám inspiraci od Instagramu a pak začínám hledat a hledat věci. Dokonce i když jdu do obchodu, nemají nové věci a je to jako "oh, právě jsem to viděl on-line, mohl jsem si jen objednat místo toho, abych přišel dovnitř." Také jsem byl zjizvený, protože jsem šel nakupovat v Madisonu na Robertsonu a šli jsme do salonu a vykradli - někdo vzal nákupní tašku z auta ... to mě nenutí, abych šel do obchodů.


Source: WWD
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama